fbpx

שירות לקוחות: +972544378067

תמיכה טכנית: 077-3459090

מיישם מערכות מידע Priority SAP Saleforce

ברוכים הבאים לדף מיישם מערכות מידע! אנו שמחים להציע שירותים מיוחדים וייעוץ ממומחי מערכת SAP, Priority ו- Salesforce הטובים בישראל. אם הנכם מחפשים לייעל את הפעילות העסקית שלכם ולהישאר תחרותיים בשוק המתפתח והדינמי של היום, הטמעת המערכות הללו היא נחוצה ומומלצת. בחברתנו אנו מבינים את החשיבות של ניצול הכוח של מערכות האלו לטובת הקידום העסקי. זוהי הסיבה העיקרית מדוע ברצוננו להציע לכם שימוש בפתרונות הללו בהתאמה המלאה אל צרכיכם ומצבכם. המומחים שלנו יכולים לעזור לכם בזירות תפקוד עסקי שונות ובמגוון דרכים.

ייעוץ חינם

מיישם מערכות מידע Priority SAP Saleforce

+20 שנות ניסיון
+30 לקוחות קבועים מרוצים
+100 יוצאי יסנט

שירותי מיקור חוץ בתחום: מיישם מערכות מידע

 

שירותים שלנו כוללים פיתוח והטמעה של מערכות SAP,Priority ו-Salesforce, זיהוי הזדמנויות לאוטומציה ואופטימיזציה של תהליכים עסקיים, התייעלות תהליכים והפחתת הוצאות, ניתוח נתוני שוק וענף תעשייתכם למען קביעת דרכי קידום והתרחבות עסקית, ומתן תמיכה והדרכת העובדים בכל הנוגע לשימוש במערכות האלו בדרך המקצועית ואפקטיבית.

בנוסף לכך, ככל שהנהלת חשבונות יכולה להוות תהליך מורכב וגוזל זמן, הצעתנו מכילה שירות מקיף מ- א' עד ת', כולל פיתוח מערכת הנהלת חשבונות שתתאים את כלל דרישותיכם וצרכיכם. השירותים המוצעים כוללים הנהלת חשבונות והכנת דוחות כספיים, תכנון מס, חישוב ותשלום שכר, ניהול הוצאות והתחייבויות, השלמת משימות תקצוב וחיזוי, הכנת ביקורת כספית וניתוח דוחות פיננסיים.

מוכנים לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להפחית הוצאות, ולשפר את דיוק הביצועים? צרו קשר עמנו כבר היום בכדי לדבר עם מומחינו ולבדוק כיצד פתרונות מיקור חוץ שלנו יכולות להוביל אתכם להצלחה.

נשארו לכם שאלות? בעבודתנו אנו שואפים לספק פתרון כוללני לצרכיכם בעולם השמה ומיקור חוץ.
צרו אתנו קשר עוד היום