fbpx

שירות לקוחות: +972544378067

תמיכה טכנית: 077-3459090

מנהל רשת תקשורת

ברוכים הבאים לדף שירותי מיקור חוץ שלנו! אנו מתמחים במתן שירותים וטיפול במערכות BI, SAP ו-Salesforce כמו גם בבניית רשתות וניהול מערכות מידע. אנו יודעים שבעידן הדיגיטלי של היום, תשתית רשת מאובטחת ואמינה היא חיונית להצלחה העסקית במובנה הרחב. לכן, צוות המומחים שלנו שואף לספק לכם את הפתרונות מותאמים אישית כדי לענות על צרכיכם העסקיים הספציפיים.

ייעוץ חינם

מנהל רשת תקשורת

20+ שנות ניסיון
30+ לקוחות מרוצים קבועים
100+ יוצאי יסנט

שירותי מיקור חוץ בתחום: מנהל רשת תקשורת

 

שירותי תכנון ובניית רשתות וניהול מערכות מידע שלנו יכולים לעזור לעסקיכם ליצור ולתחזק תשתית עסקית איתנה שתתמוך בהתקדמותכם וצמיחתכם העתידית. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, לרבות תכנון והטמעת רשתות, אבטחת מידע, תחזוקה ותמיכה ברשת, אופטימיזציה של ביצועי הרשת, ניטור וניהול רשתות, ניהול חומת אש ו-VPN, התאוששות מקריסות ועוד.
צוותינו כולל מנהלי רשת מנוסים שביכולתם לעזור לכם לזהות ולהתמודד עם שיבושי רשת הן פוטנציאליים והן ממשיים כדי להגן על העסק שלכם מאיומי סייבר ופגיעות אחרות. אנחנו יכולים גם לעזור לכם לשפר את ביצועי רשתכם, להפחית את זמני ההשבתה ולהגביר את הפרודוקטיביות הכוללת.
שירותי תכנון ובניית הרשת וניהולה שסיפקנו בעבר סייעו לחברות רבות להשיג את מטרותיהן, כמו, למשל, לחברת שירותים פיננסיים גדולה שהפחיתה שיעורי קריסות רשת לאחר שהמלצנו על השיפורים בתשתית הרשת שלה. בדומה לכך, עזרנו לבעל עסק קטן שדאג לאבטחת הרשת והנתונים שלו על ידי תכנון והטמעה של תשתית מאובטחת שהגנה על עסקו מאיומי סייבר. בנוסף, סייענו לחברת ייצור בינונית לזהות ולפתור בעיות רשת שגרמו להשבתות נפוצות, וכתוצאה מכך—להגביר את ביצועיה.
אל תפספסו את ההזדמנות לשפר את התשתית והרשת של עסקיכם באמצעות הזמנת שירותי מיקור החוץ המיוחדים שלנו. צרו אתנו קשר עוד היום כדי ללמוד כיצד נוכל לעזור לכם לבנות ולתחזק תשתית מאובטחת ואמינה. מנהלי רשת מנוסים שלנו מסוגלים להציע עבורכם פתרונות מותאמים אישית וזאת כדי לענות על צרכיכם הספציפיים. אל תחכו יותר, תתחילו לייעל את ביצועי הרשת שלכם כבר היום.

נשארו לכם שאלות? בעבודתנו אנו שואפים לספק פתרון כוללני לצרכיכם בעולם השמה ומיקור חוץ.
צרו אתנו קשר עוד היום